Przeloty można mierzyć, czy oceniać na wiele sposobów. Nasza miara jest prosta - 200km. Bez względu na to gdzie i z jaką metodą startu. Ważne jak: na glajcie i bez napędu. Odległość liczona wg systemu OLC/XCC/XCPortal. Każde przekroczenie tej umownej bariery jest świętem latania. Jest wydarzeniem, będziemy więc je rejestrować. Kontakt:
klub200 goryl gmail com

Goray leci 270km z Mieroszowa / 21 lipca 2010

Właśnie rozmawiałem z Marcinem. Wylądował w okolicach Gorzowa Wielkopolskiego. Mega warun, cud malina. Mocne stabilne noszenia, chmury które nie oszukują i szlaki. Piękny, dobry i przewidywalny dzień na który czeka się długo.




Cytat z pl.rec.paralotnie:

"Dzięki wielkie za gratulacje :-). 

Początek lotu z Heniem i Przemkiem , potem rozbieżne decyzje dotyczące ...A ktoś kiedyś powiedział, że lepiej na Mieroszów niż do Bassano :-D. ominięcia ctr Babimost i ponowne połaczenie sił z Heniem pod koniec lotu. Przez to całe omijanie stref znalazłem się w parterze , z którego nie mogłem sie już odbić do góry, jednak mój nowy Tracer 2010 świetnie daje sobie rade w kręceniu zerek. A propos to bez wątpienia najlepszy glajt na jakim mialem  okazję w życiu latać .Super kręci, przerabia wszystkie drobne ruchy  powietrza na wysokość i czuję sie na nim najbezpieczniej ze wszystkich  glajtów comp. na jakich latałem.


A co do lotu, to było do wyciśnięcia 300 , gdybym do końca sie trzymał  szlaku pod którym leciałem , a nie odbijał na wschód za Babimostem , co mnie  wcisnęło w parter :-). Wybudowane chmury nad lasami były jeszcze po zmroku. 

Pozdrawiam Goray."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz